مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:502024-01-17اقتصادي

فارس من| کاهش قیمت و ارتقای ایمنی خودرو دغد غه وزارت صمت باشد


به گفته سردبیر پویش «داشتن خودرو ارزان و با کیفیت» ، وزارت صمت باید در تولید خودرویی اقتصادی و با کیفیت، اهتمام جدی داشته باشد تا از این طریق همه خانواده های ایرانی خودرو ایمن، - گروه اقتصادی خبرگزاری فارس:  داشتن خودرو ارزان و باکیفیت مطالبه ای است که اخیرا توسط مخاطبان سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده است و در آن خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند.

علیرضا حکمت، سردبیر این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: زمانی قیمت خودرو در کارخانه و بازار تفاوت چندانی نداشت به گونه ای که می توانستیم با مراجعه به نمایشگاه ها و با پرداخت مبلغی نزدیک به مبلغ کارخانه ای خودرو، خودرو خود را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: مدتی است که با عرضه محدود خودروساز، قیمت خودرو در بازار آزاد افزایش زیادی نسبت به قیمت کارخانه پیدا کرده است به طوری که قدرت خرید را کاملا از دست مردم گرفته است اما من امیدوار به خرید خودرو از کارخانه بودم که الان با افزایش قیمت خودرو در کارخانه ها دیگر توان خرید از آنجا را هم ندارم .

اسماعیل شجاعی، سخنگوی شورای رقابت درباره افزایش قیمت کارخانه ای خودرو می گوید: این افزایش قیمت باعث رشد تولید شد به طوری که تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد افزایش یافته است و بر این اساس بعد از افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کاهش قیمت و ارتقای ایمنی خودرو دغد غه وزارت صمت باشد

فارس من| کاهش قیمت و ارتقای ایمنی خودرو دغد غه وزارت صمت باشد